piątek, 2 marca 2018

Przesuwana półka / stolik na łóżko

Największy problem z napisaniem tego posta miałam z nazwaniem tej przesuwanej półki/stolika do łóżka (bo nie mam mam pojęcia czy na ten mebel została wymyślona już odpowiednia nazwa). To jeden z przykładów, że nie ważne jak coś się nazywa - ważne, że działa :)  Coraz częściej przekonuję się, że lenistwo i wygodnictwo prowadzi ludzi do postępu, a przynajmniej tak było w tym przypadku.



Jeszcze z czasów studenckich zostało mi siedzenie z laptopem i książkami na łóżku - takie małe centrum dowodzenia światem i ciągle miałam problem, gdzie mogłabym odłożyć komputer, książkę czy kubek z kawą, którego zawartość nie raz rozlała mi się na pościel. Wieczorne oglądanie filmów też było utrudnione i tak oto narodził się pomysł tego wysuwanego stolika. Prosta rzecz, a cieszy i ułatwia życie.



 Półkę zrobiłam z sosnowych kantówek, które najpierw pokryłam kilkukrotnie białą bejcą, a następnie bezbarwnym woskiem do drewna. Półka jest nieznacznie szersza niż łóżko i przesuwa się na kółkach.





2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna półka i na pewno jest przydatna do niektórych czynności. Zastanawiam się czy przypadkiem nie zrobić sobie u mnie przy łózku https://senpo.pl/lozka/lozka-160x200/ czegoś podobnego. W sumie nawet można na takiej półeczce smacznie zjeść śniadanie w łóżku :)

    OdpowiedzUsuń