środa, 6 grudnia 2017

Stroik świąteczny z gałązkami brzozy

Wielkimi krokami zbliżają się święta i jak co roku oczywiście nie mogę się ich doczekać, ale to chyba jak każdy. Skoro Boże Narodzenie już za kilkanaście dni, które jak zwykle minął nie wiadomo kiedy, czas zabrać się za przygotowywanie świątecznych dekoracji. Więc do dzieła!!!
Pierwsze dekoracje już u mnie powstały i zauważam tendencje, że chyba w tym roku będzie u mnie królowała brzoza... tak, wiem to drzewo raczej nie kojarzy się z Bożym Narodzeniem, ale mam nadzieje, że w takiej aranżacji przypadnie Wam do gustu :)


Do przygotowania stroika potrzebowałam: gałązek z brzozy (można je zastąpić innymi, ale brzoza ma przepiękną korę), gałązek z jodły, jemioły, gałązki z derenia, słoik, klej na gorąco, gąbkę florystyczną, szyszki, bąbki, wstążkę i drobne elementy dekoracyjne.



Wykonanie stroika jest dość proste. Słoik obkleiłam gałązkami z brzozy za pomocą kleju na gorąco. Następnie w słoiku umieściłam gąbkę florystyczną i gdy miałam tak przygotowaną podstawę stroika przystąpiłam do wbijania zielonych gałązek z jodły. Na końcu pozostało mi to, co najprzyjemniejsze w przygotowywaniu dekoracji, czyli przystrajanie bąbkami, wstążkami, szyszkami i całą resztą.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz