poniedziałek, 7 grudnia 2015

Taca ze skrzynki po mandarynkach

Co można zrobić ze skrzynką po mandarynkach? Wyrzucić? Spalić? Nie tym razem! :)
Podczas sprzątania w spiżarce natrafiłam na taką skrzyneczkę i gdy naprawdę miałam ją wyrzucić, bo tylko bezużytecznie zajmowała miejsce, wpadł mi do głowy pewien pomysł i tak oto powstała taca z uchwytem :)


Wykonanie takiej tacy było bardzo proste. Najpierw skrzynkę odczyściłam, przetarłam papierem ściernym i następnie pomalowałam białą farbą do drewna i metalu (2 warstwy). W sumie gdy farba wyschła to taca była gotowa. Dodatkowo, aby  ładniej wyglądała i było ją lepiej trzymać, zrobiłam uchwyty do których wykorzystałam pozostałości starego swetra i czerwony filc (wszystko przymocowałam za pomocą kleju na gorąco). 


Taca jest stabilna i łatwo się w niej wszystko przenosi co dla mnie ma wielkie znaczenie:))









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz