sobota, 12 grudnia 2015

Świąteczna dekoracja okna

Dzień za dniem mija i coraz mniej czasu na świąteczne dekoracje. Dziś rozpoczęłam ustrajanie domu na święta. Postanowiłam zacząć od wejścia do domu, a dokładniej od okna na ganku i oto efekt mojej pracy:)


Do dekoracji wykorzystałam szyszki, wstążki, przeźroczyste bombki i takie normalne oraz parę gałązek za świerka.
Na samym początku przygotowałam szyszki. Pomalowałam je lekko biała farbą, a gdy już wyschły za pomocą kleju na gorąco przykleiłam kokardki ze wstążki, kawałek jedliny i nić do przymocowania.




Następnie zajęłam się przeźroczystymi bombkami. Do ich wnętrza włożyłam błękitne sztuczne sianko oraz trochę brokatu i gdy dekoracje były gotowe przywiesiałam je do karnisza. 







Na końcu został już tylko parapet, na którym położyłam parę świerkowych gałązek, które udekorowałam niebieskimi bańkami i pobielonymi szyszkami. Całość dopełniły dwa świeczniki z mlecznego szkła, które dawno temu zrobiłam ze starych butelek. 







1 komentarz:

  1. Jak dla mnie dekoracje bombowe. Takie same dekoracje znajdziesz tutaj - http://twoje-okna.com/ Ludzie wrzucają zdjęcia

    OdpowiedzUsuń