niedziela, 2 grudnia 2018

Zimowy napis



Bardzo lubię grafiki, napisy, cytaty umieszczane w różnych miejscach we wnętrzach i postanowiłam zrobić sobie taki krótki napis na starych kawałkach drewna. Pomysłów na napis miałam wiele niestety rozmiar desek mnie ograniczał i ostatecznie powstał napis "Let it snow".  Projekt prosty choć wymagający trochę więcej pracy niż wczorajsza choinka, ale może od początku. Trzy kawałki starych desek połączyłam za pomocą wkrętów i następnie pomalowałam czarną farbą. Gdy czarna farba wyschła, delikatnie naniosłam pędzlem białą farbę, aby wyglądała trochę jak szron (nie było to takie trudne dzięki nierównościom starych desek). Podczas gdy farby schły, przygotowałam sobie szablony napisów, czyli wydrukowałam napis, a następnie wycięłam litery ostrym nożykiem do tapet. Jak już wszystko miałam gotowe przykleiłam szablon do desek i za pomocą farby w sprayu zrobiłam napis.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz